Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Κούτζο - Στίβεν Κινγκ



Συγγραφέας : Στίβεν Κινγκ 
Πρωτότυπος τίτλος : Cujo
Εκδόσεις : Bell 
Μετάφραση απο τα Αγγλικά : Γεωργία Αρβανίτη 
isbn : 9789604508204






 Λίγα λόγια για την υπόθεση απο το οπισθόφυλλο του βιβλίου :

"Συνέβη εντελώς αθώα, αλλά κάπως έτσι δε γίνεται πάντα; Ένα μεγάλο, φιλικό σκυλί κυνηγάει ένα λαγό μέσα σε μια κρυμμένη υπόγεια σπηλιά - και ξυπνάει ένα κοιμισμένο κακό πιο αμείλικτο κι από τον ίδιο το θάνατο.
Ένα τετράχρονο αγοράκι βλέπει τρομοκρατημένο να ανοίγει η πόρτα της ντουλάπας στο δωμάτιό του χωρίς να την αγγίξουν ανθρώπινα χέρια, και ουρλιάζει στη θέα δύο κόκκινων ματιών που γυαλίζουν σατανικά μες στο σκοτάδι...
Στο Καστλ Ροκ του Μέιν έχει εισβάλει κάτι φοβερά αποτρόπαιο... κάτι που οι άντρες, οι γυναίκες και τα παιδιά της μικρής πόλης ούτε που υποψιάζονται, ώσπου είναι πια πολύ αργά. Ώσπου οι πυρετός του τρόμου ανεβαίνει και εξαπλώνεται και κανείς δεν είναι πια ασφαλής. Γιατί κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από το αδηφάγο κακό που ορμάει αδυσώπητα από θύμα σε θύμα..."


 Το πρώτο μου βιβλίο για φέτος ! Είχα πει θα κάνω άρθρο κάθε μήνα με τα βιβλία που διαβάζω (γιατί θα το κάνω με τις ταινίες) αλλά δεν έχει νόημα γιατί άλλες φορές διαβάζω πέντε σε ένα μήνα κι άλλες μόνο ένα .Αφού λοιπόν ο Κούτζο μου άρεσε πολύ , αποφάσισα να του κάνω ένα άρθρο .


Μου άρεσε τρομερά αυτό το βιβλίο ! Ο Κινγκ είναι το καινούργιο μου πάθος και ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα μου άρεσε ... Να πούμε ότι ο ίδιος δεν θυμάται να γράφει το συγκεκριμένο βιβλίο γιατί ήταν συνέχεια πιωμένος . (ήταν για χρόνια αλκοολικός)
Το βιβλίο έχει σαν κύριο θέμα του ένα λυσσασμένο σκύλο , αλλά φυσικά ο Βασιλιάς έγραψε πολλά περισσότερα .
Οι ιστορίες πολλών ανθρώπων μπλέκονται μεταξύ τους και φυσικά υπάρχει μια ιστορία για τον καθένα . (ακόμα και για τον κούτζο) Εγώ φοβάμαι τα σκυλιά για να είμαι ειλικρινής .Δεν είμαι απο τους ανθρώπους που θα πάει να χαϊδέψει ένα αν και μπορεί πολλά να τα βρίσκω γλυκούλικα .Η σκέψη του Κούτζο ως ένα γιγάντιο σκυλί του Αγ. Βερνάρδου με τρόμαζε πριν κολλήσει λύσσα .Όταν κόλλησε και άρχισε να τρελαίνεται είχα αρχίσει να έχω εφιάλτες πως με κυνηγάει .

 Ο Στίβεν Κινγκ κατάφερε να με κάνει να τρομάξω , να έχω αγωνία στο φουλ , να νιώσω συγκινημένη σε πολλά σημεία , να αγαπήσω ένα λυσσασμένο σκυλί και να νιώσω κλειστοφοβία σα να ήμουν κι εγώ εκεί .
Έκλεινα το βιβλίο και το μυαλό μου έμενε εκεί . Δεν μπορούσα στιγμή να το βγάλω απο το μυαλό μου και όταν το άνοιγα δεν μπορούσα να το αφήσω απο τα χέρια μου .Έχει  αγωνία απο την αρχή αλλά η δράση αρχίζει απο τη μέση και μετά . Στην αρχή , όπως και σε ότι άλλο δικό του έχω διαβάσει ως τώρα , χτίζει τους χαρακτήρες και αυτό για μένα είναι πολύ βασικό . Έχει σαν αποτέλεσμα να δεθείς και να πονέσεις αλλιώς μαζί τους . Νιώθεις την αγωνία και τον τρόμο τους  στο πετσί σου . Λυπάσαι με όλη την καρδιά σου όποιον βρίσκετε μπροστά στο δρόμο του λυσσασμένου Κούτζο , αλλά ακόμα περισσότερο λυπάσαι αυτή την αθώα ψυχή που υποφέρει . Γιατί υποφέρει και δεν καταλαβαίνει τι είναι αυτό που του συμβαίνει . Είναι σε τόσο άσχημη κατάσταση που μέχρι και το νερό που πίνει τον πονάει .
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ο Κούτζο ήταν απο τα πιο ήσυχα σκυλιά και δεν πείραζε κανέναν . Όσοι τον γνώριζαν και βρέθηκαν μπροστά του δεν περίμεναν με τίποτα να τους κάνει κακό . Μόλις άρχιζε το γρύλισμα όμως ένιωθαν πως την είχαν πατήσει .

Μου αρέσει η εποχή που διαβάζω ένα βιβλίο να είναι ανάλογη με την εποχή στο βιβλίο κι αν το ξέρω από πιο πριν συνήθως το ρυθμίζω . (υπάρχουν φορές που δεν μπορώ να περιμένω βέβαια ) Στην περίπτωση που σας αρέσει κι εσας αυτό να σας πω ότι τα γεγονότα γίνονται καλοκαίρι . (και μάλιστα στο λατρεμένο Κάστλ Ροκ) Και μάλιστα είναι πολύυυυ καυτό καλοκαίρι . Ίσως αν το ήξερα να περίμενα να φτιάξει ο καιρός ...Ίσως πάλι και όχι . Συνήθως ότι διαβάζω με καλεί τη στιγμή που είναι να το διαβάσω . Μπορεί κάτι να το έχω δυο χρόνια στη βιβλιοθήκη μου και να μου κάνει μια μέρα ένα μεγάλο κλικ και εγώ ξέρω ότι ήρθε η ώρα του . Στις αρχές του χρόνου με κάλεσε ο Κούτζο !

Το προτείνω σίγουρα στους φαν του Στίβεν Κινγκ και όχι μόνο . Τώρα το διαβάζει η μαμά μου , γιατί της είπα πολύ καλά λόγια , και μέχρι στιγμής της αρέσει πολύ . Και να τονίζω ότι το στυλ που της αρέσει είναι περισσότερο Δημουλίδου , Μαντά κλπ . Κατάφερε όμως να την κερδίσει ως τώρα παρόλο που δεν έχει σχέση με ότι διαβάζει . (είχε διαβάσει και την Κάρυ του ίδιου παλιότερα και είχε τρελαθεί)

Έχει βγει και ταινία και μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το trailer :


(δεν την έχω δει ακόμα αλλά θα το κάνω σύντομα )

Νομίζω το άρθρο βγήκε μεγάλο για ένα σχετικά μικρό βιβλίο αλλά τι να κάνω ; Αφού μου άρεσε τόσο πολύ ! ☻

Βαθμολογία : ★★★★★ (5/5)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου